bg_image
img

فعالیت از سال 1388،
در کشور ایران.

Zeba Tejarat Zarin Arshiya Company, with the aim of supplying raw materials and glass and containers for product storage, sees its mission in serving customers with the best quality and quantity. Therefore, we are with our friends from production to product presentation to customers. In this regard, by using advanced technologies and using the best raw materials, we have been able to produce and supply various products in accordance with international standards.

Zeba Tejarat Zarin Arshia Company, having an experienced and experienced team, is ready to meet the needs of its customers in the best possible way by providing comprehensive and creative solutions. We are proud to announce that our customers are our biggest assets and we are always trying to build strong and stable relationships by gaining their trust and satisfaction.

Photo Gallery

  • شروع ماجرا : 1330 تا 1340

    شیشه‌سازی در خانواده زیبا از زمان حضور آلمانی‌ها در ایران در دهه ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۰ هجری شمسی و همزمان با دوران جنگ جهانی دوم در این خانواده نسل به نسل انتقال یافته و تکامل پیدا کرد. در آن زمان فناوری شیشه‌سازی و شیشه جار به سبک پیشرفته و امروزی وجود نداشت و شیشه ذوبی به وسیله هیزم انجام می‌شد. اما با گذشت زمان، این فرایند با استفاده از دیگ بخار و سوخت مازوت تغییر یافت و امروزه از گاز برای ذوب شیشه و تبدیل و ساخت آن به شیشه جار استفاده می‌شود. خانواده زیبا همواره با حفظ ارزش‌های سنتی، به نوآوری و بهبود کیفیت محصولات خود پرداخته‌اند و اکنون با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند.

  • زیبا تجارت - درباره ما ، تاریخچه

    نوآوری در شیشه‌سازی و تولید جار شیشه‌ای

    خانواده زیبا با توجه به تحریم‌های ظالمانه پس از جنگ تحمیلی هشت ساله(1368) ، چرخه تولید سنتی شیشه را توسعه دادند و تولید ظروف آشپزخانه را آغاز کردند. سپس به تولید شیشه جار برای محصولات غذایی مانند مربا، ترشی و رب پرداختند. نیاز به خودکفایی و توسعه صنایع داخلی باعث شد که این خانواده، فناوری‌های نوین را در فرآیند تولید شیشه جار به کار بگیرند. خانواده زیبا از نخستین خانواده‌هایی بودند که وارد صنعت تولید شیشه شدند و بازرگانی شیشه جار و تولید محصولات مکمل را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ادامه دادند. اکنون، زیبا تجارت زرین عرشیا یکی از پیشگامان این صنعت در ایران است.

  • شروع بازرگانی زیبا تجارت

    شروع فعالیت ما در عرصه بازرگانی در دهه هشتاد

    شرکت زیبا تجارت زرین عرشیا در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه بازرگانی شیشه‌سازی و جار شیشه ای آغاز کرد، با هدف توسعه تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به واردات، به سرعت در بازار پیشرفت کرد. تمرکز بر کیفیت و نوآوری، همراه با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و توجه به نیازهای مشتریان، محصولات شیشه جار و جار شیشه‌ای را با موفقیت به بازار عرضه کرد. در دوره‌ای بعدی، با گسترش تولیدات و استفاده از فناوری‌های جدید، محصولات با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی را به مشتریان ارائه داد. ورود به بازارهای بین‌المللی، همکاری با شرکت‌های معتبر خارجی و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، باعث افزایش شناخت جهانی از برند زیبا تجارت شد. در سال‌های اخیر، شرکت به توسعه پایدار و نوآوری با تمرکز بر تولید محصولات دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت پرداخته است

  • ادامه فعالیت از سال 1402 تا کنون

    ادامه فعالیت ما از ۱۴۰۲ تا کنون

    شرکت زیبا تجارت زرین عرشیا با پشتوانه تجربه و با تکیه بر تخصص ،همواره در حال رشد و توسعه است .این شرکت با تمرکز بر کیفیت ،نوآوری و رضایت مشتریان ،به عنوان یکی از معتبر ترین نام های صنعت شیشه سازی درایران و جهان شناخته میشود .از آغاز ، زیبا تجارت زرین عرشیا با هدف گسترش تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به واردات، فعالیت خود را شروع کرد و با تولید جار شیشه‌ای با کیفیت و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن، جایگاه خود را در بازار تثبیت نمود.

    در طول سال‌ها، این شرکت با ارائه محصولات متنوع از جمله شیشه جار و جار شیشه‌ای، به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ داده و با رعایت استانداردهای بین‌المللی، کیفیت بالایی را عرضه کرده است. ورود به بازارهای بین‌المللی و همکاری با شرکت‌های معتبر خارجی، موجب افزایش شناخت جهانی از برند زیبا تجارت شد

خدمات ما
image

ماموریت ما

ماموریت ما همراهی دوستانمان تا ارائه حرفه ای محصول و مشاوره جهت پیشبرد اهداف همراهانمان است

ارزش های ما

زیبا تجارت ارشیا همواره بر ارائه ارزش های خود تاکید داشته و و آنرا سرلوحه همراهی و خدمات رسانی به مشتریانمان میدارد

  • توجه به کیفیت
  • شبکه گسترده ارتباطات
  • قیمت منصفانه
  • ارتباط بلند مدت با مشتریان
  • خدمات جامع
  • ایجاد اعتماد
  • ارائه محصول حرفه ای

هدف ما

هدف ما تامین مواد اولیه و ظروف نگهداری محصول و ارائه آن با قیمت مقرون به صرفه و کیفت ممتاز است

image